Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
No mammat,oottekos miettinee tuota?
14.05.2007 |
Lapsenne pph hoidossa ja hoitaja pökertyy. Lapset ihan yksin ilman aikuista. Mitä osaavat tehdä? Kenen lapsi osaa koko nimensä tai soittaa kännyllä?
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ovet/ikkunat lukossa,puhelinta ei osaa käyttää ja hoitaja tiedoton...
Terveisin: kolmen pienen lapsen kotiäiti, joka kuitenkin kokee sekä kotihoidon että perhepäivähoidon olevan ihan turvallista lapsille ;)
Ulko-oven saa auki helposti. Isoimmat pääsisivät siis hyvinkin hakemaan apua, ja takuulla huolehtisivat pienemmistään. En ole huolissani. :)
t: yksi pph
Sinun luotasi pääsee myös hyvin karkuteille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tämähän ei tietenkään voi tapahtua kotiäidille, vain perhepäivähoitajalle..
Alue: Aihe vapaa
mutta eikö olisi helpompi pienen lapsen mennä naapuriin hakemaan apua kuin soittaa kännykällä (siis jos ei ole opetellut kännykän käyttöä)? Jos on niin pieni, ettei osaa avata ovea niin sitten ei, mutta ei sellainen kyllä puhelintakaan osaa käyttää vai miten?