Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aitiyslomalla ja loman jalkeen minua odottavat tyot paivakodissa. Omien lasten myota tyo lasten parissa ei enaa kiinnosta. Olen vahan karttyinen jne. Mita luulette auttaisiko

Vierailija
21.05.2007 |

jos siirtyisin päiväkodin johtajan tehtäviin, pois lapsiryhmästä vai luuletteko että mun täytyy tehdä radikaalimpi muutos ja siirtyä ihan muihin töihin?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi