Taas kesä tulossa ja junttihelsinkiläiset tulevat törttöilemään tänne maalle.
Nooh, saadaanpahan ainakin monet ilmaiset naurut =D
Kommentit (11)
Näillä junteilla ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja. Suurin osa ei varmaankaan erota edes koivua jäniksestä.
Kun ei ne raukat edes tajua sitä! Niitä saa vedättää ihan kuusnolla, kaikki menee läpi.
nostaa perunoita seipäille ilman meidän apua.
Mutta helppoahan se on, kun ette te mistään mitään tajua ;)
Vierailija:
Kun ei ne raukat edes tajua sitä! Niitä saa vedättää ihan kuusnolla, kaikki menee läpi.
Hanki oikeasti elämä!
Ei kannata muuttaa lasten kanssa maalle asumaan. Täällä Hesassa kaikki mahtuu joukkoon. Mä en kestäisi tuollaisia ihmisiä. Kateus sen teettää, kun elämä niin suppeaa.
Mulla on parempaa tekemistä kuin sääliä tuntemattomia nettikirjoittelijoita!
Vierailija:
Mulla on parempaa tekemistä kuin sääliä tuntemattomia nettikirjoittelijoita!
Luulevat olevansa joka asiassa parempia, mutta eivät tajua että kaikki vaan nauraa niille.
täällä Helsingissä. Niitä on ratikat ja Korkeasaari piukassa. Valkoiset froteesukat ja vyötärölaukut rulaa. Ja mongerrus.