Lue keskustelun säännöt.
Onko kenelläkään myydä MUUMILAIVAA Kouvolan lähettyvillä?
17.04.2007 |
Pojalla on kohta synttärit ja toiveissa olisi.. :) Uudet ovat vaan niin hemputan kalliita, että käytettykin kelpaisi!
Kerrohan, jos teidän muumilaivalla ei enää leikitä ja se joutaisi jo eteenpäin! :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla