Lue keskustelun säännöt.
Voi vitsi täällä oli eilen niiiiiin hulvaton tunnelma että piti tulla heti kattoon
14.05.2007 |
että onko täällä ketään eilisiltaisia, vai ovatko kaikki vielä koisimass/ lasta hoitamassa? :)
Itse en meinannu malttaa nukkumaankaan lähteä :D
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla