Lue keskustelun säännöt.
Miksi mulla on koko ajan huono olo? Raskaana
17.04.2007 |
Mulla on koko ajan huono olo, ja olo vain pahenee jos syön jotain. Rv 36 menossa, eikö pahoinvoinnin pitäisi tulla alkuraskaudesta??
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ap