Lue keskustelun säännöt.
koska tuttipullot pois?
07.05.2007 |
Meillä täyttää nuorempi on 1,5 v ja vanhempi 2,5 v ja molemmat vielä tuttipulloa juovat vaikka nuoremmallaki jo nokkamukiki käytössä. Mietin että laittasin kohta kaikki pullot pois yhtäaikaa molemmilta, että sujuisi kivuttomammin vanhemmanki kohdalla. Onko liian aikaista nuoremmalle?
Kommentit (2)
mutta ei varmasti ole liian aikaista! Taisteluahan se tietää joka tapauksessa. Tuttipullosta luopumistahan olisi hyvä suunnitella jo 1 v iästä lähtien. Meillä pojalta jäi iltapullo pois 10 kk iässä ja aamumaitoakaan ei enää saanut pullosta 1v 9 kk iässä. Hirmuista huutoa ja maitomukin paiskomista oli muutama aamu, sitten unohtui pullo.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kaikilta tuttipullo pois, kun täyttivät 1v