Lue keskustelun säännöt.
Kananmunista kysymys, käyttäisittekö vielä?Päiväys 24.6
02.07.2006 |
Ja vesilasiin laittaessani munat yksitellen ne yhtä lukuunottamatta nousivat pintaan, eli olisivat pilalla. Aina aiemmin olen ne jättänyt käyttämättä, mutta nyt ei ole käsillä muita munia.
Rikkoessani munat kuppiin, ne kuitenkin pysyivät ehjinä ja eivät kai haisseet. Flunssa estää tuon normaalin hajuaistin ;)
Yleensähän munat kestää reilusti yli viikonkin ennen kuin ovat pilalle menneet. Mutta nyt kun on ollut niin lämmintäkin..
Kommentit (3)
Flunssainen nenäkin haistaa mädäntyneen munan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
viikon verran päivämäärän yli voi käyttää ja pilantuneen haistaa kyllä!
käyttää, mutta tuskin kovin tuoreelta maistuvat.