Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silja Serenade ja Silja-luokan hytti....

Vierailija
02.07.2006 |

Mahtuuko hyttiin 2 aikuista ja kaksi lasta (6- ja 7-vuotiaat)? Tai onko yleensä mahdollista varata kyseistä hyttiä näin monelle hengelle?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silja-luokan hytissä nukkuen tukholman risteilyllä. meillä 2 hengen hytti, johon varattiin myös pinnasänky, joka tietenkin paljastui emman matkasängyksi :) mutta tyttö 1v nukkuis siinä ja poika 3 v meidän välissä. tosin se parisänky oli tehty kaksi yhden hengen sänkyä liittämällä eikä keskellä voinut nukkua ilman päiväpeittotoppausta mutta muuten jees.

Vierailija
2/2 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi hyttiä, mutta silloin maksat neljästä aikuisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme