Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhemmat kaksistaan matkalle ja 1,5v ja 3v. lapset viikoksi hoitoon

Vierailija
16.07.2006 |

Oletko ollut matkalla ilman lapsiasi? Miten on lapsillasi sujunut? Entä jälleen näkeminen?



Ollaan mieheni kanssa lähdössä kaksistaan viikon mittaiselle matkalle ja lapset menevät mummolaan hyvään ja tuttuun hoitoon. Lähinnä mietittyttää nuorempi, kun ei vielä ymmärrä mitään ajankulusta ja aika pitkä aikahan tuo viikko on. Kolmivuotiaalle ajattelin tehdä " kalenterin" , jossa näkyy päivät, joihin saa sitten liimata aina tarran, kun päivä on mennyt. Jos siitä sitten vähän hahmottaisi, monenko yön jälkeen äiti ja isä tulevat kotiin.



Onko sinulla vinkkejä tai kokemuksia?



Ja kiitos vain asiallisia vastauksia:)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla