Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin saa aitiysrahaa? ennen vai jalkeen synnytyksen ja kuinka kauan? Onko tuki vain tyopaikan omaaville vai voiko tyoton tai patkatoissa oleva saada kyseista tukea?

Vierailija
23.07.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. opiskelijat ja työttömät saavat minimiäitiysrahan.

Äitiysraha kausi alkaa silloin kui äityslomakin. kelan sivuilta lisää tietoa.

Vierailija
2/5 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kelan sivuilla mutta löysin tietoa vain työsuhteessa olevien vanhempainrahasta! Halusin kysyä täältä pikaisesti ennen kuin vaivaudun kunnolla tonkimaan kelan sivuja. Onpa ihmiset ilkeitä kun vain yksi vastasi asianmukaisesti kysymykseeni.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kanssa kun ne asiat vaan tulee olemaan vielä vaikeampia.

Vierailija
4/5 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukut varmaan lapsesikin heti luusereiksi jos he kysyvät jotain tai tekevät jonkin virheen.

Vierailija
5/5 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin uhalla, että se on epänormaalia niin kehottaisin omatoimisuuteen kun se kannettu vesi ei kuitenkaan pysy siellä kaivossa.

Kelan sivuilta löytyy myös liitteinä lakipykälät ym jotka on oikeasti ihan helppoa ymmärrettävää jokaiselle normaalin älyn omaavalle jos asiaan haluaa perehtyä enemmän.

7



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme