Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaus ja huimaus.

Vierailija
02.07.2006 |

Rv 13 menossa ja viikon ajan on huimannut ihan tolkuttomasti aina kun nousee esim. istumasta seisomaan. Nyt huimausta on vaikka vain istun. Osaisko joku auttaa. Onko tää ihan normijuttu ja mikä siihen tepsis? Ite aattelen et vois johtuu matalasta verenpaineesta. Mulla on normaalistikin tosi alhaset paineet. Viimeeks oli kuukaus sitten 90/55.

Jostain luin että salmiakki nostais verenpainetta? ;) Voiskohan se auttaa vai oliko siitä jotain muutakin haittaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Minullakin oli samaa vikaa. Vedä salmiakkia ja lakritsia :)

Vierailija
2/2 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja johtui nimenomaan alhaisesta verenpaineesta. Laku/salmari kyllä nostaa verenpainetta, mutta suurina määrinä myös lisää keskenmenoriskiä, joten älä ihan älyttömiä määriä niitä popsi. Kofeiini nostaa myös verenpainetta. Yksi tehokas ja terveellinen verenpaineen nostaja on banaani. Muista juoda riittävästi ja lepäile niin paljon kuin voit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla