Lue keskustelun säännöt.
Millainen ruokatarjoilu tai kahvipöytä on vastassa useimmite
09.07.2006 |
kun käyt lapsuuden kodissasi? (kahvipöytätajoilu) loihtiiko vanhempasi hyviä herkkuja? Onko tarjoiluilla mitään merkitystä sinulle?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla