Voi ei! Miten kukaan voi jättää näin pienen 2 viikoksi hoitoon?? :(((
Hahaa, tiesin että avaatte tämän. Nyt voittekin sitten kertoa, mikä ihme näissä hoitoonjättämisjutuissa teitä niin kauheasti sieppaa, kun jaksatte taivastella aihetta täällä kerta toisensa jälkeen.
Kyse ei kuitenkaan ole teidän lapsistanne, ja tehän että tunnetteko muiden ihmisten elämäntilanteita läpikotaisin voidaksenne tuomita heidät.
Vastatkaa!
Kommentit (5)
aiemmassa ketjussa. Sieppaa itse lääkkeesi.
Sen sijaan kiinnostaa, miksi ihmeessä porukkaa jaksaa provosoitua täällä näistä kestoaiheista.
ap
Vierailija:
Mikä sinua niin sieppaa, kun teet tällaisen aloituksen?
Osuiko kenties omaan nilkkaan tuo toinen aloitus, mikä koskee 6kk ikäisen hoitoonjättämistä?
aina pitää osua jonkun nilkaan.. pah! kyllä tässä saa ihmeissään seurata aikuisten vouhkaamista asioista, jotka toistuu päivästä toiseen.
Miksi pitää tehdä niitä penskoja jos ei olla valmiita luopumaan mistään ja elämän kuvitellaan säilyvän ennallaan?
Mikä sinua niin sieppaa, kun teet tällaisen aloituksen?
Osuiko kenties omaan nilkkaan tuo toinen aloitus, mikä koskee 6kk ikäisen hoitoonjättämistä?