Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minä en tiedä kuinka monta kertaa vauvani syö yössä,
23.07.2006 |
enkä tiedä kuinka monen tunnein hän syö päivällä. Syötän häntä kun on nälkäinen, yöllä käännän kylkeä ja laitan tissin suuhun. Yhtään " tiheän imun" kautta en ole huomannut.
En myöskään ole pannut merkille monetko unet hän nukkuu päivällä tai kuinka pitkään hän nukkuu, tai moneltako hän herää aamulla tarkalleen.
Vauva-puolen keskusteluiden mukaan tämmöiset asiat olisivat hyvinkin tärkeitä. Olenkohan huono äiti kun en tämmöisiin kiinnitä huomiota?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa