Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä tyttö ottaa lapsen ja lähtee lätkimään

Vierailija
04.05.2007 |

Tämä paska riitti nyt justiinsa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aina surullinen olo kun suhde loppuu

Vierailija
2/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäät kyllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisesti tulee tiukkaa, mutta onpahan edes joskus mahdollisuus tulla onnelliseksi

Vierailija
4/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hyvä päätös kun noin päättäväiseltä kuullostat! Onnea matkaan ja kaikkea hyvää!

Vierailija
5/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut käytännössä yksin.

Vierailija
6/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Muutos pelottaa, mutta lopputulos on varmasti hyvä.



Tsemppiä ja kaikkea hyvää. Olette rukouksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tsemppiä uuteen elämääsi lapsen kanssa. Kaikki menee varmasti hyvin vaikka alku aina vaikea....

Vierailija
8/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden toisensa perään. Minä yksin kotona lapsen kanssa, Siis oikeasti yksin, nähdään 2 krt vuodessa. En vaan enää jaksa tätä. Mies ei halua elämäänsä muuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuitenkin ansaitsee rahaa olemalla siellä ulkomailla, jotta voi elättää perheensä. Tuskin mies muuten haluaisi olla teistä erossa.

Vierailija
10/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän mies löytäisi lähempääkin töitä jos vain perheen elätämistä ajattelisi. taitaa olla muut syyt jotka sinne kauas vetää. enkä tarkoita mitään muita naisia tms. toiset vain haluaa matkuskaa jatkuvasti ja elää muutenkin vähän enemmän omillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä muuta ulkomaille, koska mies ei sielläkään ole koskaan kotona (kokeiltu on). Reissaa paljon ja tekee muulloin pitkää päivää.