Lue keskustelun säännöt.
Onko muita läskejä, työttömiä, rumia ja laiskoja paikalla?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
työssä oleva akateeminen neitokainen tulee piristää mustaa päiväänne.
Vailla työpaikkaa, lihava, suht ruma - that' s me.
Mutta joskus näytän ihan pirun hyvältä.
hyi kö ällöttää olla visto läski! edes 5kg ku sais pois nii vois jopa hengittää helpommin.
Keski-Suomesta.