Lue keskustelun säännöt.
Rasittaa!!!! Naapurissa
24.05.2006 |
myllää kaivuri pihaa! Hirvee jyrinä kuuluu, kumma ku lapset saa nukuttua. :-o
Ja vielä tähän aikaan illasta! Luulis ymmärtävän etteivät enää näin myöhään jyrryyttäis! >:-/
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla