Lue keskustelun säännöt.
Pakkasessa paleluneet posket, mitä vois laittaa, että olo helpottas?
29.01.2007 |
7v Tytöllä ihan punaset poskipäät ja kipeät kuulemma. Miten oloa vois helpottaa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla