Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko sinulla tapana väijyä keskenään keskustelevia ihmisiä ja alkaa sitten kommentoida ja neuvoa heitä sivusta?
Kommentit (4)
Joskus vaikka jos jotkut on eksyksissä ja luulee olevansa ihan muualla tai ne puhuu, että vitsi, siellä toi maksaa vaan 199,- ja itte tiedän, että just viereisestä kaupasta saisivat vaan 129,-. Sit aina hävettää, ku sanon, että hei, saanko sanoa tähän väliin.. :-/
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta en puutu toisten keskusteluihin kuitenkaan.
Ja mua naurattaa kun ne saa närkkiintymään todella helpolla.
Alue: Aihe vapaa
Ovat vielä kovaäänisiä, vaikka kuvittelevat puhuvansa hiljaa avokonttorissa. Heidät on joskus mukava yllättää, lyödä luu kurkkuun. Etenkin jos puhuvat minusta. Olen todella röyhkeä heidän suhteen. Mutta fiksut tyypit saavat jutella rauhassa.