Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa lahjaksi 1-vuotiaalle pojalle?

Vierailija
12.12.2006 |

Miten voi olla näin vaikeata keksiä lahjaa lapselle?

Tarkoitan nyt jotain lelua.

Perheessä myös isoveli, joten poikien leluja on valmiiksi olemassa.

Mitään vauvaleluja turha ostaa, kun on enemmän kiinnostunut isoveljen tavaroista.

Pehmeät paketit on tietysti ihania ja tervetulleita, mutta olisi kiva, että lapsi saisi jonkun uuden lelun, jolla touhuta.

Mitä te muut ootte ostaneet? Ideoita tosiaan kaivataan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

fisherpricen potkuauto, suosikki

Vierailija
2/3 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fisher Pricen kännykkä (numeroita painellaan ja kuuluu musiikkia, numeroita ja kirjaimia)



Fisher Pricen Little People bussi



Luukkukirjat



Keittiön kaapin kulhot, vispilät, lusikat ja kaikki mitä löytää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kädellä kokoilla vaikka osaakin jo paljon vaikeampiakin (nyt ikää 3,5v).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi