Lue keskustelun säännöt.
Tekis mieli vetää pää täyteen! En jaksa enää :' (
26.01.2007 |
En jaksa yhtään enää tätä arkea! Tätä vauvan huutoa, tätä koko helvetin paskaa!
Ulospäin olen iloinen ja onnellinen. Mutta tosiasiassa, sisälläni on pelkkää mustaa. Olen kuollut sisältäpäin. Yritän vaan jaksaa lasten takia.
Mä en jaksa :' (
Kommentit (3)
Jokainen tarvitsee itselleen hetken, se on ihan normaalia. Pyydä reippaasti apua ennenkuin on liian myöhäistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
rilluttelemaan. Otat koko illan aikaa ja alottelet rauhassa ja nautit yksinolosta ja sitten jonnekin kivaan raflaan bilettää. Krapulan jälkeen maailma näyttää paremmalta ihan kotioloissa.
että jos sinulla on mies, niin nyt pyydät häneltä apua. Tai joltain ystävältä, sukulaiselta tai sitten neuvolasta. Anna kulissien romahtaa, mutta vain niin että joku tietää.