Lue keskustelun säännöt.
Onko Amanda lähiönimi?
Kommentit (3)
Oli vuoden 2006 10.suosituin (muistaakseni).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Missä kaupungissa luulet olevan amandalähiön?
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänOli vuoden 2006 10.suosituin (muistaakseni).
Missä kaupungissa luulet olevan amandalähiön?
Jos vielä saisin tytön olisi hän Amanda tai Aurora, vaikka ovatkin suosikkinimiä. Vanhemmilla lapsilla on harvinaisemmat nimet, mutta nekin on valittu siksi, että ovat kauniita nimiä.