Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku ollut paikalla oman asuntonsa esittelyssä? Siis niin, että välittäjäkin ollut paikalla?

Vierailija
14.05.2006 |

Miksi? Haluaisimme olla tulevassa näytössä, koska välittäjä tuntuu aikaansaamattomalta nuljakkeelta, tyypiltä, jolta täytyy asunto väkisin viedä käsistä jos sen aikoo ostaa. Minä itse en ainakaan ko. henkilöltä ostais yhtään mitään...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon ollut muutamassa esittelyssä jossa omistajat on olleet kotona ja mun mielestä se ei oo kiva... ei pysty kommentoimaan ihan niin vapaasti kun muuten yms

Vierailija
2/3 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... meillä on suhteita erääseen maanlaajiuseen ketjuun, tämä ihminen on ketjun ainoa välittäjä paikkakunnallamme. Suhdesiteet ovat sitä luokkaa, ettemme voineet ottaa välittäjää muusta firmasta vaikka tätä kyseistä ihmistä ei tunnettukkaan etukäteen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pariskuntaa korkeintaan kerrallaan, ai varmaan menisi läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi