Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadehdin niitä jotka

Vierailija
14.05.2006 |

osasivat valita itselleen sopivan miehen:Mun valinta meni päin honkia ja nyt kituutan kireenä kaikki päivät ja olen pilannut elämäni. Ero on edessä ja olen NIIN vihainen itselleni että lapseni joutuu sen kokemaan. Vittu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero voi olla hyväksi. Ja voi tulla se Oikea vielä vastaan. Se epätäydellinen ihminen, joka on kuitenkin kuin tehty sinulle. <3

Vierailija
2/3 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä hän on mieheni lapsi ja kärsii tällähetkellä meidän riidoista on tosi levoton . t . ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ollu mitään merkkejä ilmassa jo aiemmin, kun menitte avioon, että tämä ei välttämättä ole " se oikea" ? Vai onko mies muuttunut vasta avioliiton myötä?



Ikävä juttu. Joskus tosiaan se ero on paras ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi