Lue keskustelun säännöt.
Whirpool kuivausrumpu, onko sinulla? Kerro miten toimit minkäkinlaisen pyykin kanssa?
14.05.2006 |
Ostimme tämän ja ei minusta toimi hyvin... Nytkin 1/6 peruspyykkiä sisällä mm. lasten vaatteita (ei paksuja). Pois ottaessa tuntuvat lämpimän märiltä, resorikohdat ovatkin kosteita, koneen mukaan valmis...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla