Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Whirpool kuivausrumpu, onko sinulla? Kerro miten toimit minkäkinlaisen pyykin kanssa?

Vierailija
14.05.2006 |

Ostimme tämän ja ei minusta toimi hyvin... Nytkin 1/6 peruspyykkiä sisällä mm. lasten vaatteita (ei paksuja). Pois ottaessa tuntuvat lämpimän märiltä, resorikohdat ovatkin kosteita, koneen mukaan valmis...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan