Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalusteita Vankeinhoitolaitokselta??

Vierailija
14.05.2006 |

Vankeinhoitolaitoksella olis ihania lasten sieni-jakkaroita. Jotenkin kuitenkin tulee mieleen, että mitä jos se onkin jonkun raiskaajan tekemä?? Jotenkin arvelutaa ostaa lapsille sellaisia,mutta sitten tulee mieleen, että mietinkö liikaa sellaista.



Onko kukaan ostanut lapsille mitään Vankilan myymälästä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljonkin kalusteita, vankien tekemiä. Suurin osa oman ukon työstämiä. Ei siitä tietenkään takeita ole, kuka minkäkin jutun siellä on värkännyt... Noin muuten, mun mielestä monet tuotteet on tosi kivoja, ja laatu hyvä. Lienee asia, joka sun pitää itse työstää omassa päässäsi, joko kestät ajatuksen tai sitten et :) Saahan noita kivoja juttuja muualtakin...



Tuittu (sellileski)

Vierailija
2/2 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esim. kuka lapsi on sun lenkkarisi tehnyt siellä hikipajassa Vietnamissa jne.???



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi