Lue keskustelun säännöt.
Reseptin uusiminen
08.05.2006 |
Tarvitaankohan lääkereseptin uusimiseen aina lääkärikäyntiä? Siis siinä tapauksessa, et resepti on määrätty jossain muualla. Mulle määräsi yksityisen lääkäriaseman psykiatri mielialalääkityksen jota oli sit tarkoitus käydä uusimassa tk:ssa. Vai onkohan tääkin ihan kuntakohtainen juttu?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla