Lue keskustelun säännöt.
Putkituksen jälkeen:
24.05.2006 |
Miten olette suojanneet lasten korvat ja oletteko aina tehneet sen????? meillä putket nyt 3:lla ja aiemmin ku oli kahdella niin ei kummemmin suojattu- nyt lääkäri antoi ohjeeksi vähintään kitti korviin kun kierre jatkunut jo pitkään. aiemmilla kerroilla sanoivat ettei tarvitse suojata jos ei ihan upposukelluksia tee kesää vasten tietää kyllä että lapset sukeltelee uimassa. putket on auttaneet ettei ole niiden aikana tulehduksia.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suihkussa/saunassa käynnin aikana ei suojattu lapsen korvia. Uimahallireissuilla ja uimarannalla lapsella oli korvakitti ja panta.