Lue keskustelun säännöt.
3 v tyttö sanoi eilen aamulla pissan jälkeen, että sattuuuuu
04.10.2006 |
päivä meni ihan hyvin, mutta viime yönä vessassa käynnin jälkeen itki, että sattuuu.
Voisikohan olla virtsatietulehdus?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla