Suomi on hullujen, rasististien ja vittumaisten ihmisten maa
Suomi on hullujen, rasististien ja vittumaisten ihmisten maa
:)
Kommentit (4)
Hullujen palstajankkaajien maa tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä ap olet noita kaikkia. Hyvin kiteytit.
Niin tekin. Sillä erolla, että ap on työpaikkakiusaamiseen puuttuja ja te olette niitä työpaikkakiusaajia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä ap olet noita kaikkia. Hyvin kiteytit.
Niin tekin. Sillä erolla, että ap on työpaikkakiusaamiseen puuttuja ja te olette niitä työpaikkakiusaajia
Niin kenellä tässä oikein onkaan vainoamistuomio?
Jonkin ajan kuluttua "Etsimääsi sivua ei löytynyt, joten tarkista osoitekenttä. Sisältö voi olla myös poistettu."
Venäjä, Kiina, Etelä-Afrikka ja Pohjois-Korea ei sitten varmaan :D
Kannattaisko muuttaa samanlaisten pariin sitten??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä ap olet noita kaikkia. Hyvin kiteytit.
Niin tekin. Sillä erolla, että ap on työpaikkakiusaamiseen puuttuja ja te olette niitä työpaikkakiusaajia
Niin kenellä tässä oikein onkaan vainoamistuomio?
Kus-päät ette tulleet sovitteluun. Ei olisi tullut vainoamistuomiota. Lisäksi oltais puhutta vanhoista työpaikka asioista, mutta niistä ette uskalla puhua, että miksi tässä maassa on sitä vidun paskaa?
Vierailija kirjoitti:
Hullujen palstajankkaajien maa tämä on.
Joista ainakin puolet ns palkattuja, omaa agendaansa puolustavia.
Siinähän yrittävät, eiks je?
Onneksi ulkomaille muutto lähestyy
Milloin Suomesta on tullut tämmöinen paska maa?
Ja sinä ap olet noita kaikkia. Hyvin kiteytit.