Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi on hullujen, rasististien ja vittumaisten ihmisten maa

Vierailija
24.06.2026 |

Suomi on hullujen, rasististien ja vittumaisten ihmisten maa 

:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä ap olet noita kaikkia. Hyvin kiteytit.

Vierailija
2/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

koljalla taas surkea päivä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullujen palstajankkaajien maa tämä on.

Vierailija
4/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä ap olet noita kaikkia. Hyvin kiteytit.

Niin tekin. Sillä erolla, että ap on työpaikkakiusaamiseen puuttuja ja te olette niitä työpaikkakiusaajia

Vierailija
5/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä ap olet noita kaikkia. Hyvin kiteytit.

Niin tekin. Sillä erolla, että ap on työpaikkakiusaamiseen puuttuja ja te olette niitä työpaikkakiusaajia

Niin kenellä tässä oikein onkaan vainoamistuomio?

Vierailija
6/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin ajan kuluttua "Etsimääsi sivua ei löytynyt, joten tarkista osoitekenttä. Sisältö voi olla myös poistettu." 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä, Kiina, Etelä-Afrikka ja Pohjois-Korea ei sitten varmaan :D

Kannattaisko muuttaa samanlaisten pariin sitten??

Vierailija
8/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä ap olet noita kaikkia. Hyvin kiteytit.

Niin tekin. Sillä erolla, että ap on työpaikkakiusaamiseen puuttuja ja te olette niitä työpaikkakiusaajia

Niin kenellä tässä oikein onkaan vainoamistuomio?

Kus-päät ette tulleet sovitteluun. Ei olisi tullut vainoamistuomiota. Lisäksi oltais puhutta vanhoista työpaikka asioista, mutta niistä ette uskalla puhua, että miksi tässä maassa on sitä vidun paskaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullujen palstajankkaajien maa tämä on.

Joista ainakin puolet ns palkattuja, omaa agendaansa puolustavia. 

Siinähän yrittävät, eiks je?

Vierailija
10/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ulkomaille muutto lähestyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Suomesta on tullut tämmöinen paska maa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi