Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys Brio Kombeista

Vierailija
26.09.2006 |

tuli tuommoiset hankittua enkä vaan ymmärrä miten kovan kopan saa kiinnitettyä sivuilta siihen runkoon niin kuin ohjeissa käsketään tekemään. Kuvan mukaan lenksu pitäisi kiepauttaa putken " ali" ja napsauttaa neppari kiinni. Mutta kun kopan työntää kärryyn, se menee niin syvälle että kiinnitys on jos ei mahdotonta niin todella hankalaa. Ja pitääkö tosiaan ensin kiinnittää ja sitten vasta laitella kaikki pehmusteet ja patjat sisään??? En ymmärrä, kuva ei vastaa ollenkaan todellisuutta. Ei vaunuissa ole tuolla pääpuolella tuollaista metalliputkea, jonka yli lenksun voisi kiepauttaa, mielestäni se löytyy edempää, ikäänkuin jalkopäästä. Auttakaa tyhmää....

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän