Lue keskustelun säännöt.
Kypros lokakuussa
03.10.2006 |
Olemme lähdössä parin päivän päästä 2 viikoksi kyprokselle. Onko kenelläkään tietoa että kuin lämmintä siellä vielä on. Eli pärjääkö ihan kesävaatteilla vai tarvitaanko pitkähihaista, farkkuja etc. Onko illat vielä lämpimiä eli voika illastaa ulkoterassilla vai onko jo vetäydyttävä sisälle syömään?
Kommentit (2)
ole ihan poikkeuksellisen kylmä. Pitkähihaista kantsii kyllä ottaa mukaan, puuvillaneule tms. Illalla tulee jo viileetä (vähän niinkuin Suomessa kesäkuussa). Lokakuussa saattaa jo sataakin jonkin verran, mutta talvisateet eivät vielä ole varsinaisesti alkaneet. Merivesi on vielä lämmintä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaveri kävi siellä viime viikolla, ja meressä kävi vielä uimassa. Säätiedotuksen mukaan tällä viikolla on 30 astetta!