Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voinko jättää 11kk vauvan nukkumaan jos käyn pyykkituvalla alakerrassa viemässä pyykit?

Vierailija
03.10.2006 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla kuitenkaan kauaa siellä mene. Mä tein samassa tilanteessa aikoinaan niin, että otin itkuhälyttimen käyttöön. Sit jos itkari oli pois käytöstä niin vein pyykit silloin kun oli todennäköistä että vauva pysyy unessa vielä tovin .

Vierailija
2/2 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai entä jos avain katkeaa kun olet tulossa takaisin..ja jäätkin oven ulkopuolelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi