Lue keskustelun säännöt.
voinko jättää 11kk vauvan nukkumaan jos käyn pyykkituvalla alakerrassa viemässä pyykit?
Kommentit (2)
tai entä jos avain katkeaa kun olet tulossa takaisin..ja jäätkin oven ulkopuolelle
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei sulla kuitenkaan kauaa siellä mene. Mä tein samassa tilanteessa aikoinaan niin, että otin itkuhälyttimen käyttöön. Sit jos itkari oli pois käytöstä niin vein pyykit silloin kun oli todennäköistä että vauva pysyy unessa vielä tovin .