Lue keskustelun säännöt.
Ovatko Dr. Philin vieraan näyttelijöitä...?!
26.09.2006 |
Tuli mieleen tuosta ahdistelu jaksosta... Vaikea kuvitella, että kukaan menisi tv-ohjelmaan moisia juttuja VAPAAEHTOISESTI kertomaan... Ja vielä koko perheen voimin!:(
Tarkoitan, tuossahan tuokin poika leimaantuu loppuiäkseen, ja TAATUSTI koulussa kiusataan hänen veljiään/siskoaan, ehkä edellä mainittujakin epäillään ahdistelijoiksi tmv.
MITÄ noiden vanhempienkin päässä liikkuu...??? En koskaan voisi kuvitella, että tv:ssä puisin tuon tason ongelmia... Poika toki kaipaa apua, mutta suljetuin ovin. Minusta Dr. Philillä ei ole lainkaan tilanne tajua, kun valitsee tuollaisia ihmisiä ohjelmaansa... :(
Epäilenkin että ovat palkattuja näyttelijöitä...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla