Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko Dr. Philin vieraan näyttelijöitä...?!

Vierailija
26.09.2006 |

Tuli mieleen tuosta ahdistelu jaksosta... Vaikea kuvitella, että kukaan menisi tv-ohjelmaan moisia juttuja VAPAAEHTOISESTI kertomaan... Ja vielä koko perheen voimin!:(



Tarkoitan, tuossahan tuokin poika leimaantuu loppuiäkseen, ja TAATUSTI koulussa kiusataan hänen veljiään/siskoaan, ehkä edellä mainittujakin epäillään ahdistelijoiksi tmv.



MITÄ noiden vanhempienkin päässä liikkuu...??? En koskaan voisi kuvitella, että tv:ssä puisin tuon tason ongelmia... Poika toki kaipaa apua, mutta suljetuin ovin. Minusta Dr. Philillä ei ole lainkaan tilanne tajua, kun valitsee tuollaisia ihmisiä ohjelmaansa... :(



Epäilenkin että ovat palkattuja näyttelijöitä...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän