Lue keskustelun säännöt.
Jauhelihan parasta ennen
26.09.2006 |
päiväys 20.9 voiko vielä käyttää? kylmäketju ei ole katkennut, eikä haise pahalle.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Päivän vanhaa voisin vielä käyttää, jos voisin olla varma siitä, että kylmäketju ei ole katkennut. Kaikki vaaralliset pöpöt eivät aiheuta hajuja tai makuja.
kyllä sen näkee ja haistaa, jos on huonoa!
Se ei ole parasta ennen -päiväys, vaan VIIMEINEN käyttöpäivä.