Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
pystyykö tk:ssa katsomaan onko raskaana?
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta mahassa tuntuu kun jokin liikkuisi ja että siellä olisi " jotain" . niin sen takia kysyn että onko muita keinoja terveyskeskuksessa tietää varmasti että onko raskaana vai ei. ap
sillä. Ajaa saman asian kuin terveyskeskus.
esim:jos on ollu 3vko sitten yhdynnässä niin näyttääkö se sen. ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
päivystysaikana tehdään pikatestejä, virka-aikaan voi labrassa teettää verestä hcg-pitoisuuden mikä on varmin keino todeta raskaus.
Alue: Aihe vapaa
Vai meinaatko tehdäänkö tk:ssa yleisesti raskaustestejä, ettei kotona tarttis??