Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan miestäni. Oikeasti. Hän on maailman ihanin puoliso ja mahtava isä

Vierailija
13.05.2006 |

tyttärellemme. Olemme onnellisia ja meillä on tasapainoinen suhde, jossa paljon huumoria ja rentoa yhdessäoloa. Olemme olleet yhdessä 6 vuotta ja yhä vaan päivittäin halimme, pussailemme, istumme sohvalla sylikkäin jne. Muita, jotka tuntevat samoin? Täällä saa aina lukea vain huonoista suhteista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toki rakastan omaa miestäni ja neljän lapsemme isää, mutta rakkaus on 16 vuoden aikana muuttanut muotoaan kerran jos toisenkin. Alkuhurma ja kiihkein intohimo on laantunut, mutta tilalle on tullut luja arjen kumppanuus, vaikka toinen välillä pännii toista rankastikin, yhdessä silti ollaan, koska ollaan luvattu toisillemme ne vastamäetkin...:-)

Vierailija
2/2 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin ihana, onnellinen ja kiitollinen fiilis, kun on hyvä kumppani ja suhde :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme