Lue keskustelun säännöt.
Rakastan miestäni. Oikeasti. Hän on maailman ihanin puoliso ja mahtava isä
13.05.2006 |
tyttärellemme. Olemme onnellisia ja meillä on tasapainoinen suhde, jossa paljon huumoria ja rentoa yhdessäoloa. Olemme olleet yhdessä 6 vuotta ja yhä vaan päivittäin halimme, pussailemme, istumme sohvalla sylikkäin jne. Muita, jotka tuntevat samoin? Täällä saa aina lukea vain huonoista suhteista.
Kommentit (2)
On niin ihana, onnellinen ja kiitollinen fiilis, kun on hyvä kumppani ja suhde :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minäkin toki rakastan omaa miestäni ja neljän lapsemme isää, mutta rakkaus on 16 vuoden aikana muuttanut muotoaan kerran jos toisenkin. Alkuhurma ja kiihkein intohimo on laantunut, mutta tilalle on tullut luja arjen kumppanuus, vaikka toinen välillä pännii toista rankastikin, yhdessä silti ollaan, koska ollaan luvattu toisillemme ne vastamäetkin...:-)