Lue keskustelun säännöt.
Oppisopimuskoulutus ja työpaikka?
19.05.2006 |
Millaisia kokemuksia oppisopimuskoulutuksesta? Mikä ala? Kuinka helppoa/vaikeaa on ollut löytää oppisopimustyöpaikka?
Alan vaihto mielessä...
Kommentit (3)
samaa kyllä olen itse miettinyt.
Kannattaa ensin miettiä mikä ala itseä kiinnostaa, sit kysymään työkkäristä onko aiemmin joku työnantaja ottanut koulutukseen siihen alalle ja sit vaan rohkeasti kyselemään alan työpaikoista! Ehkä eka työpaikka ei ota mut toinen voi jo ottaa, TSEMPPIÄ!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Haluamalleni alalle alkaa oppisopimusopinnot syksyllä. Täytyisi ekaksi vain selvittää irtisanoutumis ym asiat nykyisen työpaikan suhteen.
Edelleen kiinnostaisi kuulla kokemuksia! Ihan mitä vaan.
Irtisanottiin n. puoli vuotta ennen oppisopimuksen loppumista. Palkka oli huono ja heti kun tuet loppui firmalle niin pistettiin pihalle.
Tämä oli tietty paskafirma, että en yleistä.