Ukko meinas tuoda taksikuitin äitienpäivälahjaksi, argh!
Koko viikon olen kysellyt, mitä saan sunnuntaina ja vastaus on ollut " ei mulla oo rahaa" . Eilen ilmoitti halustaan mennä nyt lauantaina kavereille saunomaan (ei käy usein), olis tullut taksilla kotiin yöllä, että pääsis keittään aamukahvit. Joo ja taksi olis tullut maksaan 25-30 e! Ja lisäks ois taas mahdollisuus, että makais koko sunnuntain sängyssä krapulassa. Koskaan en ole saanut äitienpäivänä EDES aamukahveja, joten ois varmaan pitänyt suostua mielihyvin :-/
Mies ei ymmärtänyt, miksi suutuin, vaan väitti mun haluavan kontrolloivan sen menoja. Mikä logiikka?! Tärkeysjärjestys?
Kommentit (4)
taas ryyppy reissulla eikä tietoa onko ees kotiin tulossa.. sapettaa!
Ei tollasta miestä tarvi sietää, sano että alat samanlaiseksi kusipääksi kuin hänkin.
Lähti äsken autolla ja sanoi tulevansa sillä myös takas.
Ap
Tossun alle tai taivasalle vaan.