Lue keskustelun säännöt.
Kenellä kokemusta Skypestä?Pikaista apua kaivataan!
19.05.2006 |
Voiko sillä soittaa myös lankapuhelimeen? Miten ne maksut hoidetaan? Ja mitä se noin maksaa per minuuutti? Ymmärsin jostakin, että koneesta toiseen soitto on ilmaista, mutta lankapuhelinta varten täytyy maksaa jotain. Onko jotain palvelunumeroa, josta voisi kysyä?
Kommentit (2)
Sieltä löytyy ihan varmasti vastaukset ja taitaa löytyä suomen kielelläkin :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lue niistä.