Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Soitellaan miehen kanssa joka päivä ainakin kerran.
02.10.2006 |
Ettekö te sitten? Mä soitan aina viimeistään töistä lähtiessäni kultsille, että missä se menee ja moneltako nähdään kotona. Mailaillaan myös aina tilaisuuden tullen päivän aikana. Ollaan kai sitten aika rakastuneita, vielä monen vuoden yhdessäolon jälkeenkin. :)
Kommentit (4)
Juuri tällä hetkellä se tosin meinaa tulla kalliiksi kun mies on jenkeissä töissä. Mutta onneksi pääosin puhumme miehen työpuhelimen laskuun.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sillon kun asuttiin eri kaupungeissa, soiteltiin noin 4 kertaa päivässä :)
Ei me varmaan mitenkään sen erityisemmin rakastuneita olla kuitenkaan.
Alue: Aihe vapaa
olen kotona lasten kanssa ja mies soittaa yleensä aina jossain vaiheessa päivää ja yleensä silloinkin kun lähtee töistä.
Yhdessä jo 13 vuotta, eikä vielä olla kyllästytty :)