Lue keskustelun säännöt.
Kiva, ostettiin kuukausi sitten
22.08.2006 |
uusía auto, maksettiin siitä 65000¿. Nyt tyttö veti kylkeen kivellä kivan naarmun. Taitaa olla kallis paikkaus... Onko kellään tietoa, paljonko maksaa?
Kommentit (3)
Vierailija:
uusía auto, maksettiin siitä 65000¿. Nyt tyttö veti kylkeen kivellä kivan naarmun. Taitaa olla kallis paikkaus... Onko kellään tietoa, paljonko maksaa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
...tollanen kyllä onneks menee vakuutuksiin! joko lapsen vakuutukseen tai sit jos ei sellasta ole niin auton ilkivaltavakuutukseen... eihän sitä oo pakko sanoa että se oli oma lapsi joka sen teki