Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva, ostettiin kuukausi sitten

Vierailija
22.08.2006 |

uusía auto, maksettiin siitä 65000¿. Nyt tyttö veti kylkeen kivellä kivan naarmun. Taitaa olla kallis paikkaus... Onko kellään tietoa, paljonko maksaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tollanen kyllä onneks menee vakuutuksiin! joko lapsen vakuutukseen tai sit jos ei sellasta ole niin auton ilkivaltavakuutukseen... eihän sitä oo pakko sanoa että se oli oma lapsi joka sen teki

Vierailija
2/3 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


uusía auto, maksettiin siitä 65000¿. Nyt tyttö veti kylkeen kivellä kivan naarmun. Taitaa olla kallis paikkaus... Onko kellään tietoa, paljonko maksaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta provohan tämä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi