Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko mielestäsi koko 40 läski?

Vierailija
07.10.2006 |

Luin vaan lehdestä juttua, jossa vaatekauppaan ei päässyt töihin kokoa 40 oleva nainen, kun oli liian lihava !!



Minä taidan olla sitten varsinainen läskivuori ! Kun olen 175 pitkä ja painan 62kg. Olen silti " leveän" mallinen ja housujenkin koko vaihtelee, yleensä koko 40-42 käy. Huh huh, en varmaan uskalla enää päätänikään ovesta ulos laittaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on nyt ihan hakusessa sanojen merkitys. Koko 40 on Suomen yleisin vaatekoko, se on siis NORMAALI.

Vierailija
2/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koot 38-40 vastaavat kirjainkokoa M, joka juohtuu sanasta MEDIUM, joka taasen tarkoittaa keskikokoa. L niin kuin LARGE alkaa koosta 42 ylöspäin ja S niin kuin SMALL 36:sta alaspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän istuessa ilmaantuu ne uimarenkaat.

Vierailija
4/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 168cm ja painan 86kg, mutta housujeni koko on 40. Kuppikoko onkin sitten sellainen DD-E. Urheilen joka päivä, että kroppa ei ole kauhean löllyvää läskiä, paitsi rinnat. Rinnat ovat kyllä olleet liian isot siitä asti kun ne kasvoivat. 25kg kevyempänäkin kuppikokoni oli D.

Vierailija
5/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja välillä tuntuu, että jos tulisi grammakin lisää olisin hillitön läski!

Vierailija
6/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ja välillä tuntuu, että jos tulisi grammakin lisää olisin hillitön läski!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aivan hullua sanoa, että 40 olisi lihavan koko, kun se tosiaan tarkoittaa kokoa M.

Vierailija
8/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä painan saman verran kuin sinä, mutta olen 10cm lyhyempi, ja vaatekoko on 38. Olen kuitenkin varma, että näytän huomattavasti sinua pyöreämmältä. Joten ei se koko kaikkea kerro!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ja mua on samaan aikaan kehuttu hoikaksi, ja miehet taas huutelee " kattokaa mikä perse" , tollanen hame tollases persees jne tosi mieltä ylentävää. Läskiä ei kyllä totisesti voi paljoa olla, mutta näyttäähän se perse tosi läskiltä tai ainakin leveältä, kun kerran lantio on niin leveä, että välillä koko 42 menee. Kiloja en tosiaan voi paljoa tiputtaa... =(

Vierailija
10/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mitenköhän paljon mun pitäisi painaa etten olisi läski?? jos pituus on 175 niin paino reippaasti alle 60kg vai??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla miten paljon piilorasvaa kehossa? oletko koskaan mitattanut rasvaprosenttia

Vierailija
12/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kyllä mitään rasvaprosentteja mitannut. Onko tämä sitten liikunnasta vaan kiinni, että saisi lantiolta kaiken pois? Olen kyllä laihduttanut reippaasti, joskus painoin lähes 80kg !! Mutta silloinkin meni housut kokoa 42-44. Eli vaikka olen laihduttanut n. 15 kiloa niin housujen koko on pienentynyt vain yhden-kaksi kokoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin alaosa ja yläosa on eri kokoa, yläosan oltava isompi rintojen vuoksi -ainakin napitettavissa paidoissa.

Vierailija
14/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä voi siis kuvailla todella laihaksi, mutta lantio on leveä. Hän vielä käyttää kapealahkeisia housuja, jotka entisestään korostavat leveää lantiota. Kaverini aina vitsailee, että hänellä on erinomainen synnytyslantio, vielä kun miehen löytäisi... ;)



Älä murehdi, lantiollinen on naisellisempi kuin ihan lantioton.:) Paljon pystyy vaatteillakin häivyttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläosa on myös leveä, siis hartia paljon leveämmät kuin samanpituisilla kavereillani. Rinnat myös isot, c-kuppi. Mutta kuitenkin yläosoon menee M-koko yleensä. Housuja saankin sitten välillä haeskella jostain kaupan XL-puolelta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan