Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoittautukaa kaikki jotka ette antaneet lapselle nimeä siksi koska nimi oli kiva vaan jostain muusta syystä.

Vierailija
29.09.2006 |

Itse tiedän ihmisiä jotka antavat kalenterista nimen jonka nimipäivä oli kun lapsi syntyi. Minusta ihan ihmeellinen käytäntö.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä