Millaisetkohan häät Mikko Leppilammella ja Emilia Vuorisalmella parhaillaan on?
Paikka on ainakin ihana. Varmaan jotain uskisjuttua on kun isä on kuitenkin gospellaulaja... Musiikkia varmaan myös tosi paljon. Emilia on varmaan tosi kaunis... tuskin sillä on mitään Miinala-Hannula -lookia, olisikohan kuitenkin hiukset kiinni?
Olin aika yllättynyt, että mm. Räikköset on niiden hyviä ystäviä. Onkohan se Emilia ihan tavisperheestä? Miltäköhän tuntuu kun häissä vilisee julkkuja?
Kommentit (8)
Surffailen kännykällä, tässä on tällainen luova tauko meneillään.
Ovat aika ihana pari. Musta on jotenkin ihanaa, että Mikko " valitsi" lääketieteen opiskelijan kun tarjokkaita on varmaan ollut valtakunnan kaunottaristakin (ja en mitenkään sano, etteikö Emilia olisi oikein kaunis nainen). Jotenkin se vaikuttaa aidolta!
Toivottavasti Kimi ei pilaa niitä kännäilyllään loppuillasta, hänellä näyttää olleen kostea formulaloma, jos Katson kuviin on uskominen...
Tää kuuluu vissiin sarjaan " melkein sukua julkkikselle" :)
Jos ovat vaikka jotain sukua, ystäviä vuosien takaa tms.
Vierailija:
Olin aika yllättynyt, että mm. Räikköset on niiden hyviä ystäviä. Onkohan se Emilia ihan tavisperheestä? Miltäköhän tuntuu kun häissä vilisee julkkuja?
sillä meillä ei ole suvussa ketään julkkiksia: muusikoita, näyttelijöitä, professoreita, kirjailijoita, runoilijoita... Tuntuisi hassulta mennä jonkun sukulaisen häihin, jossa olisi ties ketä julkisuudesta tunnettuja ihmisiä pyörimässä... Se olisi vaan outoa.
NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-)