Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kummat kestäisi talven paremmin, ericat vai callunat?

Vierailija
29.09.2006 |

värjätyt callunat kyllä houkuttelisi.. miten nuita kanervia on muuten tarkoitus hoitaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nimittäin tässä pohtinut että kumpiako hankkisin ja miten ne säilyy talvella.

Vierailija
2/4 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä pitää kastella kunnes jäätyvät. viime syksynä ne kasvoi mulla parvekelaatikossa monta senttiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eivät ala pudottaa kukkia. Myös väri pysyy paremmin. Mulla tosin ei ole ollut värjättyjä.

Vierailija
4/4 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten tämä lämmin syksy vaikuttaa niiden säilyvyyteen, nehän kukkivat jo kohta " ohi" kun ei ole pakkasia.. Ostin callunoita ja laitoin sammalta kaveriksi, kivan näköiset tuli, mutta kait ne kohta kuihtuu kun ei tule pakkasia. Kesäkukatkin vielä porskuttaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme