Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äkkirikkaus ja käyttäytyminen

Vierailija
19.08.2006 |

Olimme miehen vanhan ystävän häissä. Tämä tyyppi on rikastuttuaan alkanut käyttäytyä aika pöyhkeilevästi, mopo on karannut käsistä... Olin aika tyrmistynyt että tyypin vanhemmat kokivat poikansa olevan jotenkin ihan eri kastissa kuin vieraat (joista heistäkin iso osa rikkaita). Mieheni on tuntenut vanhemmat jo pikkupojasta ja nyt vanhemmatkin olivat yhtä pöyhkeileviä. Sulhasen äiti kulki nokka pystyssä koko illan, kysyi kerran mieheltäni että mitäs sinä nykyään puuhastelet;) Vaikkei miehelläkään nyt niin huonosti mene vaikka emme ihan niin rikkaita olekaan emmekä ajele Porschella. Kai se joidenkin mielestä on niin että raha on suurin rikkaus elämässä, viis siitä kuinka kyseenalaisin keinon sitä on karttunut.... Ikävää vain että pissa oli tarttunut ja levinnyt vanhempiinkin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät oikein osaa " käsitellä" rahaa, vaan mopo karkaa käsistä. Usein tälläiset ihmiset myös esittelevät rikkauttaan, siis ostamalla kalliin auton/veneen/asunnon/mökin tmv.

Vierailija
2/9 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan ei pistä taviksia silmään koska he ovat aina olleet rikkaita, mutta uusrikkaat ovat törkeitä kun hankkivat sitten kalliita juttuja.... joo joo.

Tottakai sitä ostaa mageita autoja ja muita jos on rahaa. En mä ainkaan millääm riisikipolla ajelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sillä sulhasen äidillä on siellä häissä aika paljon tehtävää ja voi olla vähän liikutukseltaankin tolkuton. Kysyi nyt kuitenkin kuulumisia.



Monesti on kyllä myös niin päin, että jos joku menestyy, häntä ruvetaan kadehtimaan ja tarkkailemaan ja nähdään mörköjä sielläkin, missä niitä ei ole.

Vierailija
4/9 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahaa kerran on niin miksei vois, jos haluaa?!



terv. 440e/kk " tienaava"

Vierailija
5/9 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vaan kiinnitä huomiota jos syntymärikas tekee näin. Eiväthän he hanki kaikkea kerralla kuin äkkirikastunut. Vaan syntymärikkaat asuvat jo valmiiksi hienossa talossa, ajavat hienolla autolla jne. Joten uusivat tavaroitaan vain silloin tälloin.

Vierailija
6/9 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOKI rikkailla on ja on oikeuskin olla kalliita asuntoja, autoja ymv. mutta ero on siinä TYYLISSÄ miten näihin asioihin suhtaudutaan. Äkkirikastunut yleensä hehkuttaa sitä uutta super kallista autoaan tmv. muta syntymä rikas ostaa vain auton, vert. tavallinen pullainen sen Ladan, ilman sen suurempia numeroita...



Syntymärikas on tottunut siihen, että ranteessa välkkyy 10´000e arvoinen rannekoru, mutta kun äkkirakastunut ostaa sellaisen äidilleen, niin johan sekä äiti että lapsi muistavat joka kohdassa hehkuttaa, että piti oikein vakuuttaa kun on NIIIIN kallis...!;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostavat toki kaikkea hienoa, mutta eivät hehkuta ostoksiaan. Suurin osahan yrittää oikein salata voittonsa kateellisten pelossa.

Vierailija
8/9 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka parempi olla joku vanhan rahan suvun kersa, joka on saanut kaiken valmiina ilman omaa työpanostaan? Ei kai sellainen osaakaan iloita makeista vempeleistään ja ehkä siten ei pistä kateellisten silmään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta lapsenlapset välttyvät nousukkaan leimalta, hehän edustavatkin jo sitä " vanhaa" rahaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi