Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka paljon voi pyytää kirppiksellä hyväkuntoisista, hyvännäköisistä mutta käytetyistä talvihaalareista? onko 10e liikaa?

Vierailija
06.10.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30 euroa, jopa 40 euroa, jos on sopiva koko (ei liian pieni eikä liian iso, parhaiten menee 86 cm-116 cm) Mutta jostain Lassietecistä tai H&M-haalrista saat tuskin 5-10 euroa enempää.

Näin minun kokemusten mukaan.

Vierailija
2/8 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirppiskamat sen mukaan, mitä itse maksaisin ko. tuotteesta. Eli hinta on hyvä, jos itse ostaisit ne kympillä. Haalareissa kai merkkikin ratkaisee, kun uusia halppiksia saa kuitenkin jo parilla kympillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka hyvässä kunnossa.

Vierailija
4/8 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo sellainen summa, että periaatteesta ostan uuden.

Vierailija
5/8 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos poikien väri ja haalari kunnossa pepusta ja polvista. Nämä hinnat parin vuoden takaa. Nyt taitaa saada jo 50-70 euroa sillä uudet reimatecit (talvi-) maksaa 140-150 euroa kaupassa.....

Vierailija
6/8 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista muista ehkä 8-10 euroa. Ei ole niin haluttuja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kerran yhdellä lapsella olleen reimatecin, jonka kosteussuojasta ei ollut tietoakaan. Kastui läpi samoin kuin mikä tahansa tavallinen haalari.

Vierailija
8/8 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten 10 euron hintaan. Mielestäni kyllä moni on valmis maksamaan sen sillä uudet briot maksaa helposti 60-70 euroa... Riippuu tietysti onko vedenpitävä vaiko ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän