Lue keskustelun säännöt.
Mistä päin kannattaisi lähteä etsimään vadelmia uudellamaalla?
19.08.2006 |
vantaa, kerava, tuusula-alueella? En tunne seutua lainkaan...
Kommentit (2)
Turun lähellä niitä vielä on ja paljon!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
N. 3vk sitten oli vattuja ihan kivasti, mutta sitten kuivuus vei kaiken mitä ei poimittu. Vattuaika on ohi tältä vuodelta.